Welcome To Neutral Nature

Monday, March 7, 2011

Neutral Nature??..

Neutral nature @ sifat neutral.. apa kaitan??.. kenapa neutral nature.. percaya dan yakinlah setiap sesuatu yang berlaku mesti ada sebabnya..(betul3..) jadi.. macam neutral nature jugak la..mesti ada sebabnya tersendiri..kalau kita tengok persekitaran sekeliling semuanya ada kaitan dengan neutral nature ni..semuanya kena seimbang..


Positif & Negatif saling memerlukan antara satu sama lain supaya dapat menjadi neutral (seimbang)


Kalau ada positif mesti ada negatifnya..kita takkan selalunya betul, kadang-kadang ada silap salahnya..makan pun kena seimbang jugak..kalau tak jaga pemakanan, siapa yang susah??..anda dan diri anda jawabnya.. dalam kata mudah diri sendiri yang susah.. lari topik sudah..

Nak contoh lagi dekat cuba kita tengok diri kita..macam mana??.. macam itulah.. macam inilah.. maksudnya mesti ada kelebihan dan kelemahan.. ini pun boleh dikaitkan dengan neutral jugak ke.. (pun boleh!!) *termasuklah orang yg menaip ni haa.. insan biasa yang sememangnya biasa..tiada yang biasa melainkan biasa..haha =p

Post yang pertama ni sebagai intro saja.. senang cerita atau dipendekkan cerita neutral nature berkaitan dengan konsep keseimbangan..tak nak nanti semua tertanya-tanya..neutral nature??..what is the point???.. *yang kat atas semua itulah point nya..

Banyaknya tanda soal..bukan apa..nak tunjukkan persoalan-persoalan yang perlu dirungkaikan.. sekarang rasanya sudah terang lagi bersuluh sebab musabab kenapa mengapa neutral nature menjadi pilihan kalbu (harap-harap begitulah hendaknya).. maka dengan ini, rasmilah 'Neutral Nature'!!..

2 comments:

hydrogenbond said...

selamat dtg kepada blogger baru kita...=)

DentroLeggerai said...

Teruskan.....tak sabar nak baca post yang mendatang....